Vlastní hlasová řešení

Jen těžko si lze představit firemní prostředí, kde by nebylo potřeba komunikovat po telefonu. Ve větších společnost tvoří náklady na komunikaci mezi interními zaměstnanci nemalou položku. Pořízení vnitropodnikové ústředny přijde na nemalé peníze, a pokud má společnost více poboček, může interní komunikace vyžadovat propojení poboček pomocí veřejné telefonní sítě, takže každá minuta hovoru zvyšuje provozní náklady společnosti.

My nabízíme našim zákazníkům podstatně úspornější řešení, které využívá pro propojení všech zaměstnanců datovou síť, takže se náklady na interní komunikaci rovnají nule. Námi dodávané IP telefonní ústředny vyžadují nesrovnatelně nižší pořizovací náklady v porovnání s klasickou ústřednou. Navíc není potřeba investovat do interní telefonní sítě, protože naše řešení umožňuje sdílet datové linky používané pro připojení počítačů.

Samozřejmou součástí našich ústředen je i webové rozhraní, které slouží nejen pro jednoduchou administraci ústředny a uživatelů, ale i jako telefonní seznam nebo statický analyzátor vnitřní i vnější komunikace.